Как да рекламирам в Google AdWords, сам или да наема експерт?
Какво е Google AdWords експерт и защо имате нужда от него? Всеки може сам да рекламира в Google AdWords. Достъпът до платформата е безплатен и реално не е много трудно човек да създаде базова рекламна кампания. Защо тогава да се доверите на агенция или AdWords експерт? Разликата се усеща в резултатите. AdWords експерт е човек, който рекламира вашия бизнес чрез Google Adwords, достигайки желаните цели. По този начин ви спестява време, пари и помага на вашия бизнес да се развива успешно. Сигурно си мислите, че няма нещо, което да не може да научите сами? Вероятно е така, но преди да започнете да изграждате и оптимизирате кампаниите си в Google AdWords трябва да знаете, че ви е нужно достатъчно свободно време за цялата тази обемна информация.
А какво да правите с всичките тези технически термини като: Call to action (CTA), Click Through Rate (CTR), Bid Strategy, Daily Budget, Cost-per-Click (CPC), PPC (Pay-Per-Click), Cost-Per-thousand impressions (CPM), Headline, Destination URL, Display URL, Ad groups, Quality Score, Ad Rank, Impressions, Mobile ad, Ad extansions… Повечето информация в онлайн пространството е написана на жаргон и с технически термини по начин сякаш се очаква всички да бъдем специалисти. Също така конкуренцията е много голяма и трябва да поемете много информация, за да можете да сте по-добри от всички останали.
Нека бъдем честни! Не всеки има време и желание да разбира от всичко! Това е основна причина, поради която вие трябва да наемете човек с опит, професионалист, сертифициран спрямо критериите на Google и знаещ как да се пребори с конкуренцията във вашия сектор. Този човек трябва да използва най-добрите практики за управление и оптимизиране на кампании в мрежата за търсене (Google AdWords Search), дисплейната мрежа (GDN), мобилното рекламиране, Email marketing, кампаниите през AdWords (GSP) и видеорекламни кампании в YouTube (YouTube Video Ads). Експертът трябва да използва различни методи за проследяване на ROI. AdWords специалистът може да изгради възможно най-ефективната кампания спрямо вашия бюджет, така че рекламата ви да достигне възможно най-високи позиции на най-ниска цена за продажба или клик. Така когато продадете даден продукт, инвестираната сума в рекламата му ще е възможно най-ниска. Целта на експерта е да повиши вашия Conversion Rate чрез фокусиранe върху точната кампания и точните потребители на най-добра цена на клик. Под Conversion Rate ние имаме предвид колко клика са нужни за достигане на продажба или за даден резултат. Цялото това нещо Google измерва в проценти.
Намирането на сертифициран експерт за управление на профила ви в Google AdWords ще ви спести време, пари, нерви, а най-важното е, че ще увеличите възможно най-много възвръщаемостта на инвестициите си. Сега може би осъзнавате, че имате нужда от вашия личен Google AdWords експерт, за да може успешно да развивате бизнеса си.